Saturday 19 November 2011

tomorroe the big day

tenaga da tinggal 30 percent je ni
knapa la aku penat sgt??
waktu makan tadi pun mnguyah lembap2

maybe btol kot mak aku ckp
aku terkene penyakit 
'DEMAM NAK TINGGALKAN RUMAH'
or nama singkatan
"DEMAM MANJA"

perhatian, demam 'nak tinggalkan rumah' atau nama gelaran 'demam manja' telah melanda para pelajar uitm yang akan pulang ke kolej.

antara mangsa yang sedang menghadapi demam ini ialah noor aishah binti izan... 

antara simptom2 demam ini ialah

malas nak tinggalkan rumah

menggedik tanak balik

mood berubah2

kebosanan melampau,

kedengaran leteran berpanjangan

kelam kabut

last2 skali penat melampau

there u have it,,,
berita hari ini

hehehehe, sorry nak mnyengal kat sini jap
mama dok leteq kat aku satu hari ni

jgn ketagih tenet, 
jgn ketagih tdo.,,
jgn tak makan
jgn malukan mak
jaga diri,
jaga kesihatan
jaga perangai
jaga aurat
jaga study
jgn tdo pas subuh
jgn tdo lewat
jgn itu
jgn ini......

hehe, thanks mama, cbb care,, n cbb masih sudi bebel kat kite yg tak sempurna ni...
jgn rsau mak,,, kat sana takkan sepanjang masa nak fb, n blogging
kite ke sana nak study...:)

puncak perdana,
plish be nice,,,
aku dtg nak study,,,


Ya Allah, tabahkan lah aku,, untuk menuntut ilmu mu.
prmudahkanlah urusanku...

dearest baby,,,
dun worry,,, 
ur heart is always safe with me...:)

dearest friends,,,,,
jom kite menyengal esok petang!!!!

~~~~~~~~^_^~~~~~~~~~

2 comments: