Friday 18 November 2011

kuliah kolej n kafe....back to my old life in uitm

lagi dua hari je lagi,,
aku akan meninggalkan rumah kesayangan ku ini
da berpindah ke uitm semula
sedey kot,, yela, kat uma sume leh bt,,
nak tdo satu hari pun buley,,( tapi mama akan kecoh la)

sekarang my life is 3 k ni la...
KULIAH, KOLEJ, KAFE

KULIAH

dari pagi kul 8 sampai pukul 6 is my working hour
satu hari 4 kelas,
semua yang hardcore la,
tegahari ade break tuk solat n makan
wktu ni la wktu yg diambil kesempatan oleh aku n rakan2 tuk tido..
heheehe,,, n waktu ni la Farah Anna, best friend aku sorg ni,,
jadi paling diam, kecuali kalau ade projek or game bru..
termasuk la Nana, n chilik,,, yang suke perasan comel....
dkat kuliah ni la aku main phone, tdo...(hehe, tu dulu, akan berubah)

KOLEJ

ni la tmpat kami2 semua melalak, menjerit, gado, kacau org, ber'internet', tido, belajar( not so much on blajar except on study week) n bla bla bla...
kat sini la aku jumpe kawan2 aku yang amat sengal...

Farah Anna,,,
awal2 tu tayah ckp la,
bersua muke pun tade, cbb mds tu,,
hari ke duduk serumah rasenye bru kenal..
sbb semua bgun lewat..
hehehe, tapi as it turns out
walaupun gado bnyak,, dia mmg best,,
tdo setilam lak tu,, suka panik waktu pagi...hehe

to farah: farah, thanks for being there,,,
mcm mne nak bt bile u da tak serumah dgn i lagi?
shayang u...
T^T

Nana Fauzi

nana ni la roommate aku...
dia ni yg paling sengal aku penah kenal.,
susah nak rapat walaupun roommate, kecuali bile btol2 da kenal
hehehe, sesengal mne pun dia,,,
nana ni la yg bnyak bt aku berjaya,,
suke perli2,,, panas tinge aku bile nan dia..hehehe

to nana: u, tahnks k,,, cbb u slalu beri sokongan,,
n u sekepala gak nan i,,
shayang u,...

Erna Chilik...

erna,,,
paling cute, paling berkeyakinan aku penah kenal...
aku suke kenal nan dia,,
dia tak kisah pun ape pandangan org kat dia,,,
i'm so proud of her,,,
walaupun selalu suke sembunyi rase suke,..hehehe,,,

to erna: dearest friend, just keep being urself,,,
love u the way are,...:)

Farhana Najwa

minah ni la yg paling aku envy skali
otak bijak tol...
hehehe, tapi dia ni la yg paling aku terharu,
selalu tolong aku, selalu bantu aku n nana kalau dlm maths,
suke kemas,,,kekadang tekejut gak dgr org basuh bju mlm2 bute,..
hehehehe

to fana: fana,,time kasih sgt2...tak tau apa kite nak bt tanpa awk..
shayang awak

Afiqah Airil

si kecik comel ni yang paling aku rindu
setiap pagi mesti akan kejut aku..
setiap kali solat dia akan ingatkan kami...
suke gado2 nan ain,,,hehehehe

to kecik: kecik, thanks kejutkan kite,,, :) shayang awk, sorry kalau kite bt salah >.<

Nadia

paling warna warni aku penah jumpa
paling bergaya
paling menguji kesabaran,
paling bising
semua paling la pasal dia ni...
hehe, tapi yg paling penting,,, dia yg paling menghiburkan aku...

to nadia: keep ur stylin baby,,, u beautiful, just the way u r...

Ain Hazirah

paling clumsy i ever known,,,
tapi, yang paling merah pipi...
dia bijak, slalu usaha nak sesuatu...
suke dok teperap dlm bilik tu..
n suke korean drama...hehehe

to ain: ain, thanks for being so kind and nice to me...shayang awk!


KAFE

tempat ni yang menyediakan juadah yg shedap2,..
nak ikut cara najwa pulak la,,,
beli nasi bnyak n dua lauk,,
jimat...hehehehhe


anyway,,  thanks my roomies yang slalu kecoh2 n menyengal2 bersama shaye...
shayang korg amat sgt...

No comments:

Post a Comment