Saturday 26 November 2011

luka yang berdarah kembali

aku sedey gile skg,,,
walaupun org cume nampak aku tersenyum

aku tak paham la
apa lagi yang minah tu nak dari aku?
aku da cukup baik da,
stay quiet,,,

shasha yang lame???
nak ke aku munculkan kembali shasha yang lame?
shasha yang berani berkata
shasha yang tegas dan garang dlm menyampaikan pendapat
shasha yang tidak hiraukan pandangan org lain
shasha yang sentiasa mmpertahankan diri dgn melawan kembali?
perlu ke semua tu?


padanla ade yang ckp
baik macam mane pun kite,
pasti ade org yg takkan puas hati

aku BENCI!!!!!

aku bukannya melawan takdir,,
whats done is done
tapi perlu ke buka aib org tu?
senang la org ckp,,...
diaorg tatau perasaan aku

Ya ALLAH, bantulah aku...

sejak awal aku bersabar nan kau

kau ckp aku kawan nan kau sbb nak bt kau jeles,
kau ckp aku mcm2,,

its okay,,,,
mmg aku tak boleh nak tutup mulut kau yang sgt comel tu

kau mmg lawa, tak nafikan pun
kau mmg ramai peminat, tade aku heran

cume aku pohon kau tolong beri hormat sikit
jangan sampai Allah balas kau lagi teruk

kau perfect sgt???
aku diam, sbb aku lebih pentingkan org lain
aku lebih pentingkan perasaan org yg syg aku

sedeh btol...

No comments:

Post a Comment