Friday 27 January 2012

andai aku jodohmu

sayang..
walaupun kita ini jauh tapi kite beruntung,,

sebab kita terpisah,
dan kite tidak akan membuat maksiat sepertimana pasangan bercinta yang lain

sayang,,,
aku tidak peduli apa yang pernah kau lakukan,,
kerana dari kesilapan kite belajar untuk menjadi manusia yang lebih baik

sayang,,
walaupun kurang masa kau berikan,
tetapi aku tauh jauh di sudut hatimu ada aku,
dan kau selalu ingatkan ku tika saat lena mu,
aku percayakan hatimu,..

sayang,,
walaupun terkadang tertitik air mata aku jatuhkan,,
saat aku menantimu teka sepiku
tetapi hatiku terpujuk dengan kenakalan kamu
dengan kesabaran mu,,

sayang,
maafkan aku aku tidak sempurna buat mu
aku senantiasa mencuba menjadi muslimah yang baik dan solehah
kerana tika kita diakadkan,
segala kelakuan dan kesilapan ku terhadap Allah SWT akan menjadi bebanmu

sayang,
maafkan aku kerana sikapku yang sebegini
terima kasih kerana sanggup menerima ku,

insyaAllah,,
aku cuba menjadi sebaik mungkin untuk Allah SWT
:)

No comments:

Post a Comment