Wednesday 28 December 2011

tired

today,,is the worst day of my life,,,

tapi today,,aku dpt pengajaran bermakna
:)
aku fhm,,semua mmg benci aku,,
in fact,,
in this realiti world,,
no one loves u the way u really are
they love u,,because u're smart,,kind,,or beautiful

:)
tapi pelik kan,,
walaupun aku tau semua bnci aku,,
aku boleh fake senyum kat semua org,,,
cousins,,,sisters,,,friends,,,family,,

no one knows who u really are,,,

tak perlu kecewa nan teguran,,
teguran itu datang dari Allah SWT
nak perbaiki apa yang kurang,,

aku baik,,salah,,,
aku jaat,,pun salah,,,

lumrah manusia tak pernah puas ati dgn apa yg diterima,,,
mcm aku gak,,,

apa yang aku perlu tunggu?

aku da berubah ke?
aku nak berubah jadi apa??
aku ttp aku,,,

aku taleh sentiasa cuba memahami org lain,,
sedngkan aku sendiri tak fhm diri aku yg sebenar,,

agaknye ni la yg dimaksudkan kawan sekampung aku dulu tu,,,
rindukan dia,,,
masuk msu,,,tak contact lagi

cmon la sha!!!
ko da 18
sifat tu cbe jadi matang
tak perlu kisahkan org lain
btolkan dri kau tu,,,
jgn salahkan org lain boleh tak?
time to muhasabah diri,,,

there will be changes in me,,

No comments:

Post a Comment